KATEGORIJE

ARANŽMANI

PUTNIČKA
AGENCIJA
GALILEO TRAVEL
  • Adresa: Antuna Mihanovića 8, HR-42000 Varaždin
  • e-mail: info@galileo-varazdin.hr

  • Tel: +385(42)201-756
  • Tel: +385(42)201-720
  • Tel: +385(42)201-721
  • Fax: +385(42)201-828
SHOPPING U ITALIJI za zimske praznike

595 kn

04.01.2019.

SHOPPING U ITALIJI za zimske praznike


SHOPPING U ITALIJI za zimske praznike.... U potrazi ste za novim trendovima i cool stvarima kao što su odjevni predmeti, modni dodaci, kozmetika i kućne potrepštine, onda posjetite u Palmanova Outlet Village kao i designer outlet centar McArthur Glen u Noventi di Piave. Svi proizvodi se prodaju po sniženim cijenama, s minimalnim popustima koji idu do 70%. Ne propustite akciju Extra sezonskih sniženja koja od 4. siječnja sve do kraja veljače  vam pruža priliku da obnovite garderobu po još povoljnijim cijenama!   Termin: 04.-05.01.2019.   PROGRAM PUTOVANJA:   1. dan   ČAKOVEC – VARAŽDIN – ZAGREB – PALMANOVA - OUTLET NOVENTA DIA PIAVE - HOTEL Polazak autobusa u 03,00 sati iz Čakovca s autobusnog kolodvora (min. Prijavljeno 15 putnika),  03,30 sati iz Varaždina s parkirališta kod groblja, 05,15 iz Zagreba s Autobusnog kolodvora Zagreb (peroni 501-506). Vožnja kroz Sloveniju i Italiju uz kraća zaustavljanja putem do Palmanove te posjet Palmanova Outlet Villageu koji će vas oduševiti širokom ponudom vaših omiljenih brendova po znatno sniženim cijenama - http://www.palmanovaoutlet.it/en/home . Slobodno vrijeme za kupovinu i ručak. Nastavak vožnje po Italiji do Novente di Piave / http://www.mcarthurglen.com/it/noventa-di-piave-designer-outlet/en/ . Posjet designer outlet centru McArthur Glen. Slobodno vrijeme za kupovinu u više od 150 butika s preko 200 brendova po outlet cijenama. Nastavak puta. Smješta.....

BEOGRAD 2 dana

660 kn

27.04.2019.

BEOGRAD 2 dana


Lonely Planet uvrstio je Beograd među 10 destinacija s najboljim noćnim životom na svijetu! Metropola na Dunavu grad je koji nikad ne spava! Trubači, čudesa od mesa i urnebesna rakija, garancija je nezaboravnog provoda!   PROGRAM PUTOVANJA AUTOBUSOM:   1. dan / 27.4. 2019. VARAŽDIN – BEOGRAD Polazak autobusa u 05:00 sati s parkinga kod groblja u Varaždinu. Vožnja do Beograda uz kraća zaustavljanja putem. Po dolasku sastanak sa vodičem, te odlazak na razgled grada autobusom i pješice  - panoramska vožnja kroz Novi Beograd (Beogradska Arena - Sava Centar - hotel Hyatt) te nastavak prema centru grada. Nastavak razgleda  centrom grada: Trg Slavija - Skupština - Terazije - Saborna crkva. Šetnja do Kalemegdana, stare tvrđave iznad ušća Save u Dunav, simbola Beograda, uz obilazak. Šetnja Knez Mihajlovom ulicom do Trga Republike. Nakon obilaska grada, slijedi slobodno vrijeme za individualni program te odlazak na smještaj u hotel. Preporučamo odlazak na večeru u jedan od tradicionalnih srpskih restorana u restoransku četvrt Skadarliju (doplata na licu mjesta). Povratak u hotel. Noćenje.    2. dan / 28.4. 2019. BEOGRAD – AVALA Doručak, odjava iz hotela. Odlazak na Avalu, obilazak spomenika neznanom junaku, posjet tv tornju. Povratak prema u Beogradu. Slobodno vrijeme za kavu, ručak i kupovinu do 16:30 sati, kada je planiran polazak prema Hrvatskoj. Dolazak u Varaždin u kasnim večernjim satima.   .....

OPĆI UVJETI

UGOVOR O PUTOVANJU TE OPĆI UVJETI I UPUTSTVA ZA TURISTIČKE ARANŽMANE

 

1. PREDMET UGOVORA

Predmet ovog ugovora je uređenje međusobnih odnosa organizatora putovanja – putnička agencija Galileo Travel d.o.o. (u daljnjem tekstu Galileo) i putnika odnosno ugovaratelja putovanja u slučaju kad ugovaratelj putovanja sklapa ovaj ugovor u korist treće osobe kao putnika (u daljnjem tekstu putnik). Ovaj ugovor o putovanju sadrži i Opće uvjete i uputstva za turističke aranžmane, odnosno poziva se na program putovanja koji sadrži sve potrebne podatke. Ugovor se smatra obvezujućim nakon što su ga potpisali djelatnik agencije (djelatnik agencije Galileo) i putnik, te nakon što putnik u cijelosti uplati cijenu turističkog aranžmana ili dio cijene te nesporno osigura plaćanje preostalog iznosa do ugovorenog datuma. Ukoliko putnik nije u mogućnosti osobno potpisati ugovor, ugovor proizvodi pravne učinke tek kad Galileo primi cijeli ugovoreni iznos cijene aranžmana ili ako je to izričito ugovoreno, dio ugovorene cijene i dokumentaciju kojom se nesporno osigurava uplata preostalog dijela cijene do ugovorenog datuma. Putnik se za putovanje može prijaviti u poslovnici Galilea osobno, telefonom, internetom ili nekim drugim načinom daljinske komunikacije. Prilikom sklapanja ugovora putnik je dužan dati osobne podatke i pravodobno dostaviti svu dokumentaciju potrebnu za organiziranje putovanja. Putnik jamči da je Galileu dao ispravne i važeće podatke potrebne za nesmetanu realizaciju putovanja, te prihvaća sve zakonske obveze koje proizlaze iz ovog ugovora i pozitivnih zakonskih propisa. 

 

2. REZERVACIJE I PLAĆANJE

Prilikom prijave, za potvrdu rezervacije, putnik uplaćuje 30% cijene aranžmana (ukoliko u programu nije navedeno drugačije). Ostatak do ukupne cijene aranžmana uplaćuje se najkasnije 21 dan prije početka putovanja ili se osigurava dokumentacija za nespornu naplatu ukupne cijene do drugog ugovorenog roka plaćanja. Ukoliko putnik ne ispuni ovu obavezu, smatrat ćemo da je odustao od rezervacije bez mogućnosti isplate uplaćene akontacije. Za individualne rezervacije kao i za sve rezervacije „na upit“ (kada za pojedini aranžman u trenutku prijave putnika za određeno putovanja nema mjesta, ali ih je Galileo u mogućnosti osigurati dodatno) Galileo naplaćuje troškove rezervacije u iznosu od 100 kuna, osim u slučaju kada je do polaska na put preostalo manje od 21 dan kada se za troškove rezervacije „na upit“ uplaćuje iznos cijene aražmana prema uvjetima iz članka 8. ovog ugovora. Tako zatraženu rezervaciju Galileo se obvezuje obraditi u roku od 2 radna dana (subota se ne smatra radnim danom) i o učinjenom pismeno ili usmeno obavijestiti putnika. Ukoliko Galileo u navedenom roku ne obavijesti putnika o učinjenom ili nije u mogućnosti osigurati rezervaciju za zatraženi aranžman, uplaćeni troškovi rezervacije, bit će u cijelosti vraćeni putniku. Ukoliko putnik ne prihvati zatraženu, a od strane Galilea potvrđenu rezervaciju troškovi rezervacije se ne vraćaju. U slučaju prihvaćanja aranžmana od strane putnika, troškovi rezervacije uračuvanaju se u cijenu aranžmana. Za potvrdu rezervacija po „Last minute“ ponudama putnik je dužan odmah uplatiti iznos u cijelosti ili osigurati nespornu naplatu. 

 

3. CIJENE

Cijene putovanja su objavljene u programu putovanja i vrijede od dana objavljivanja programa. Cijene navedene u Galileovim programima bazirane su na osnovi ugovora s našim partnerima (ne moraju odgovarati cijenama objavljenim na licu mjesta u destinaciji u kojoj putnik boravi te eventualna razlika u cijeni ne može biti predmet prigovora). Organizator putovanja može predvidjeti da putnik određene usluge koje će se koristiti u inozemstvu plaća na licu mjesta u valuti zemlje u kojoj se nalazi. Za usluge koje se plaćaju na licu mjesta putnik eventualni prigovor podnosi izravno izvršitelju usluge. Galileo može, najkasnije 20 dana prije početka putovanja, zahtijevati povećanje ugovorene cijene ako je nakon sklapanja ugovora došlo do promjene valutnih tečajeva ili do promjene u tarifama prijevoznika ili hotelijera i to isključivo u pismenom obliku. Putnik se obvezuje prihvatiti povećanje ugovorene cijene do 10%. Ukoliko dođe do povećanja ugovorene cijene u iznosu većem od 10% putnik ima pravo odustati od aranžmana, s tim da je to dužan pismenim putem javiti Galileu u roku od 2 radna dana od primljene obavijesti. U slučaju odustanka od aranžmana, putnik nema pravo na nakandu štete. Ako putnik svoj odustanak ne dostavi Galileu u pismenom obliku i u navedenom roku, smatra se da je suglasan s promjenom cijene. 

 

4. KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA

Ponuđeni hoteli, apartmani ili drugi objekti u Galileovim programima opisani su prema službenoj kategorizaciji dotične zemlje u trenutnu izdavanja programa. Ukazujemo da se lokalna kategorizacija u pojedinim zemljama bitno razlikuje. Smještaj, prehrana, udobnost i druge usluge pod nadzorom su mjesnih i državnih turističkih uprava, a standardi smještaja i usluga su različiti i nisu usporedivi . Galileo ne preuzima odgovornost za bilo koju usmenu ili pismenu informaciju koja nije u skladu s opisom usluga i objekata u Galileovim programima važećim za navedeno putovanje, a koja je dana bilo od strane Galileovih djelatnika ili neke treće osobe. Raspored smještaja u sobama ili apartmanima određuje recepcija u mjestu boravka. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu/apartman posebnih odlika, prihvatit će bilo koju službenu registriranu sobu/apartman za izdavanje u pojedinom objektu ili destinaciji opisanom u programu putovanja. Smještaj nije moguć prije 16 sati na dan početka korištenja usluge, a isti se mora napustiti do 10 sati na dan završetka korištenja usluge, ukoliko u programu putovanja nije drugačije navedeno. Za kasnije dolaske u smještajne objekte (iza 20 sati) potrebno je prethodno, najmanje jedan dan prije polaska na put, o tome obavijestiti Galileo, ukoliko takav kasniji dolazak nije predviđen programom putovanja. 

 

5. PUTNI DOKUMENTI, POŠTIVANJE PROPISA

Putnik koji se prijavljuje za putovanje u inozemstvo mora imati važeće putne dokumente. Putnik je dužan poštivati carinske, devizne i druge propise. Ukoliko putnik zbog nepoštivanja propisa ne može nastaviti putovanje, sam snosi sve troškove i posljedice koje zbog toga nastanu. Ukoliko putnik za vrijeme trajanja putovanja izgubi putne dokumente ili mu budu ukradeni, dužan je na vlastiti trošak osigurati nove. Putnik je dužan brinuti se da on osobno, njegovi dokumenti i prtljaga ispune uvjete predviđene viznim, graničkim, carinskim, zdravstvenim i drugim propisima, kako RH, tako i zemlje u koju se putuje, pridržavati se kućnog reda u ugostiteljskim i hotelskim objektima, te surađivati s predstavnikom organizatora putovanja i davateljima usluga u dobroj namjeri. U slučaju nepoštivanja navedenih obveza, putnik odgovara za načinjenu štetu, a Galileo otklanja svaku odgovornost za takvu štetu. U tom slučaju iznos štete putnik podmiruje kod vlasnika objekta (hotela, apartmana i sl.) na recepciji.. Preporučujemo svakom putniku da se osobno informira na web stranici www.mvpei.hr i pogleda popis država visokog ili umjerenog rizika prema mišljenju MVPEI-a RH. Svim putnicim koji nisu državljani Hrvatske i nemaju hrvatske putne dokumente preporučamo da se prije uplate aranžmana osobno informiraju o zemlji u koju putuju i uvjetima koje je potrebno ispuniti za putovanje u tu zemlju imajući u vidu različitost propisa koji vrijede za državljane pojedinih zemlja. Galileo može uputiti putnika na izvor informacija ali niti na koji način ne preuzima odgovornost za posljedice koje bi uslijed nepoštivanja tih propisa mogle proisteći za samog putnika. Nevaljane putne isprave, odnosno neodobravanje vize koje ima za posljedicu odustajanje od putovanja, ni u kojem pogledu ne obavezuje Galileo te se primjenjuju uvjeti otkaza putovanja. Galileo otklanja svaku odgovornost za štetu koja bi proistekla iz nepoštivanja propisa pojedinih zemalja ili koje bi prouzročile nevaljale putne isprave.Odgovornost za prikupljanje valjane putne dokumente (vize, trazitne vize, zdravstvene potvrde,potvrde o cijepljenju, povratne karte ili bilo koje druge kombinacije) snosi putnik. 

 

6. PUTNO OSIGURANJE

Sukladno Zakonu o pružanju usluga u turizmu, djelatnici agencije dužni su putniku ponuditi „paket“ putnog osiguranja koji se sastoji od: dragovoljnog zdravstvenog osiguranja za vrijeme boravka u inozemstvu, osiguranje od posljedice + nesretnog slučaja, osiguranje prtljage te osiguranje od otkaza putovanja. Potpisom ugovora putnik potvrđuje da mu je ponuđen paket putnih osiguranja. U slučaju da putnik zahtijeva navedena osiguranja, ona se mogu izravno ugovoriti kod jednog od osiguravatelja ili kod Galilea, pri čemu Galileo sudjeluje samo kao posrednik. Potpisivanjem ovog ugovora smatra se da su putnicima ponuđena i preporučena osiguranja navedena u prethodnom stavku. 

 

7. OSIGURANJE OD RIZIKA OTKAZA PUTOVANJA

Ukoliko putnik prilikom prijave za putovanje predviđa da bi zbog određenih situacija morao otkazati putovanje, preporučujemo uplatu police osiguranja od otkaza. Osiguranje od otkaza ne može se uplatiti naknadno nego samo kod prijave za putovanje. Osiguranje od otkaza vrijedi samo u sljedećim slučajevima, i to uz obaveznu pismenu potvrdu: vojni poziv, bolest, smrtni slučaj u užoj obitelji. Ukoliko putnik nema ugovoreno osiguranje od otkaza, a mora otkazati putovanje i ima potvrdu o vojnom pozivu, bolesti ili smrtnom slučaju, Galileo zadržava pravo isplate prema pravilima navedenim u članku 8. ovog ugovora. 

Uplatom police osiguranja od otkaza putnik sva svoja potraživanja prenosi na osiguravajuće društvo čiju policu osiguranje od otkaza posjeduje, a Galileo se obvezuje putniku osigurati svu dokumentaciju potrebnu za ostvarivanje potraživanja putnika prema osiguravajućemm društvu, a koja se odnosi na aranžman. Svi uvjeti otkaza navedeni su u polici osiguranja te svakom putniku preporučujemo da ih osobno pročita. 

 

8. OTKAZIVANJE PUTOVANJA OD STRANE PUTNIKA

Ukoliko putnik otkaže uplaćeni aranžman, Galileo kao organizator putovanja, od ukupne cijene aranžmana zadržava (ako u programu nije navedeno drugačije):

  • do 30 dana prije polaska 10% cijene aranžmana, a najmanje 200 kn
  • 29-22 dana prije polaska 30% cijene aranžmana
  • 21-15 dana prije polaska 40% cijene aranžmana
  • 14-8 dana prije polaska 80% cijene aranžmana
  • 7-0 dana prije polaska i nakon polaska 100% cijene aranžmana

Navedeni troškovi primjenjuju se i na promjene datuma polaska ili smještajnog objekta kao i na sve druge bitne promjene. Galileo zaračunava stvarne troškove zamjene ako putnik – nositelj ugovora otkaže putovanje, a nađe drugog korisnika iste rezervacije koji zadovoljava sve uvjete za korištenje navedenog aranžmana. Ukoliko 21 dan prije polaska na put putnik nije uplatio ostatak iznosa ili osigurao neospornu naplatu aranžmana, Galileo smatra da je putnik odustao od rezervacije, bez mogućnosti isplate uplaćene akontacije za putovanje. 

 

9. OTKAZIVANJE PUTOVANJA OD STRANE GALILEA ILI PROMJENA PROGRAMA PUTOVANJA

Ako Galileo prije početka putovanja značajnije izmijeni program, smještaj ili cijenu dužan je bez odgode o tome obavijestiti putnika u pisanom obliku. Putnik može u roku od 2 radna dana od primitka obavijestiti Galileo prihvatiti izmijenjeni program ili ga odbiti. U slučaju odbitka ili oglušivanja na ponudu, Galileo se obvezuje u roku od 7 radnih dana vratiti putniku uplaćeni dio cijene. U slučaju prihvata, zamjenski aranžman koji mu je Galileo ponudio smatra se novim ugovorom o putovanju, s tim da se putnik odriče svih potraživanja prema Galileu s bilo kojeg pravnog osnova koji bi proizlazio iz prvotnog ugovora. Ako Galileo nakon početka putovanja nije pružio veći dio ugovorenih usluga ili ako ocijeni da neće biti u stanju osigurati ispunjenje većeg dijela ugovorenih usluga, Galileo može na svoj teret, a uz suglasnost putnika izvršiti izmjene programa za nastavak putovanja te po potrebi obeštetiti putnika za razliku u cijenu između ugovorenih i stvarno pruženih usluga. Uz pismeni pristanak putnika Galileo može neizvršeni dio usluge zamijeniti nekom drugom uslugom, pri čemu se putnik odriče prava na potraživanja od Galilea za tako međusobno ugovoreni i izmijenjeni dio putovanja u odnosu na sklopljeni ugovor o putovanju. Ako Galileo nije mogao na odgovarajući način izmijeniti program putovanja ili ako putnik iz opravdanih razloga ne prihvati izmjene, Galileo će mu na svoj trošak omogućiti povratak do mjesta polaska ili nekog drugog mjesta, ako je putnik s time suglasan, te mu nadoknaditi eventualnu štetu koju je pritom pretrpio. Šteta se isplaćuje u visini dijela prigovora putnika. Galileo će prigovor rješavati na način naveden u točki 10. ovog ugovora. Najveći iznos štete može biti iznos cijene ugovorenog aranžmana. Galileo je ovlašten jednostranom izjavom potpuno ili djelomično raskinuti ugovor, bez obveze naknade štete putniku, ako nastupe vanjske izvanredne i nepredvidive okolnosti koje se nisu mogle spriječiti, izbjeći ili otkloniti, a koje bi da su postojale u vrijeme sklapanja ugovora o organiziranju putovanja bile opravdan razlog za Galileo, da ne sklopi ugovor. U tom slučaju putniku ima pravo na isplatu uplaćenog iznosa u cijelosti odnosno razlike u cijeni između ugovorenih i pruženih usluga. Galileo zadržava pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana prije početka putovanja, ukoliko je putovanje otkazao organizator putovanja za kojeg je Galileo bio posrednik u prodaji navedenog aranžmana ili ukoliko se za određeno putovanje nije prijavio najmanji broj putnika potreban za realizaciju aranžmana naveden na svakom pojedinačnom programu putovanja ili iz nekog drugog valjanog razloga. Galileo zadržava pravo promjene dana ili sata putovanja zbog promjene reda letenja ili zbog nastupanja nepredviđenih okolnosti, pravo promjene smjera putovanja ukoliko se promijene uvjeti za putovanje (promijenjen red letenja, sigurnosna situacija u određenoj zemlji, elementarne nepogode ili druge situacije na koje Galileo ne može utjecati) i to bez naknade štete, a prema važećim propisima u domaćem i međunarodnom prometu. Galileo ne preuzima odgovornost za promjene zbog nepredviđenih okolnosti i više sile u toku putovanja. U tom slučaju može osigurati usluge s obzirom na datu situaciju. Galileo ne odgovara za eventualne pogreške u tisku programa u sklopu brošura / kataloga kao i za pogrešne unose podataka od strane operatera na Galileovim web-stranicama. 

 

10. RJEŠAVANJE PRIGOVORA

Putnik ima pravo prigovora zbog neispunjene ugovorene usluge. Putnik je dužan uložiti pismeni prigovor Galileu, i to u roku od 8 dana od dana završetka putovanja. Prigovor uloženi nakon proteka roka od 8 dana neće se uzeti u razmatranje. Naglašavamo da je u interesu putnika da nastupa u dobroj namjeri i iskaže volju za rješavanjem prigovora u tijeku putovanja te svoj pismeni prigovor uputi davatelju usluge na licu mjesta (recepciji, prijevozniku, ugostitelju ili putničkoj agenciji u odredištu) te od davatelja usluga zatraži pismenu potvrdu da je zaprimio prigovor. Svaki putnik – nositelj ugovora prigovor podnosi zasebno. Galileo neće uzeti u razmatranje grupne prigovore.Galileo je dužan donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora i to na način na koji je prigovor zaprimljen (e-mailom, poštom ili osobnom dostavom na koju će biti odgovoreno pismenom pošiljkom s povratnicom). Ako je potrebno radi prikupljanja informacija i provjere navoda iz prigovora, Galileo može odgoditi rok donošenja rješenja za još 14 dana, a o čemu je dužan, u pismenom obliku, obavijestiti putnika podnositelja prigovora. Galileo će rješavati samo one prigovore za koje putnik dostavi dokaz da je uputio pismeni prigovor davatelju usluge na licu mjesta i da se uzrok nije mogao otkloniti na licu mjesta. Ukoliko je zbog krivnje Galilea došlo do neispunjavanja programa ili dijela usluga, putnik ima pravo na naknadu u visine stvare vrijednosti neiskorištenih usluga i ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. U slučaju sklapanja ugovora po „Last minute ponudi“, putnik nema pravo prigovora na kvalitetu smještaja. Dok Galileo ne donese rješenje, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacija u medije. 

 

11. ZDRAVSTVENI PROPISI

Putnik je dužan obavijestiti Galileo o svim činjenicama u pogledu svog zdravlja, navika i sl., a koje bi mogle ugroziti odvijanje putovanja (ako iz zdravstvenih i drugih razloga traži određenu vrstu hrane, boluje od kronične bolesti, alergija i sl). U nekim programima navedena su posebna pravila za putovanje koje obuhvaćaju obavezno cijepljenje. Putnik je dužan obaviti obavezno cijepljenje kao i posjedovati potvrde i dokumente o tome. Preporučujemo uplatu police za zdravstveno osiguranje. 

 

12. PRTLJAGA

Prijevoz prtljage do određene težine, koju određuje prijevoznik, je besplatan. Kod zrakoplovnog prijevoza, višak prtljage doplaćuje sam putnik prema važećim pravilima i cijenama prijevoznika. Djeca do 2. godine nemaju pravo na besplatan prijevoz prtljage. Galileo ne preuzima odgovornost za izgubljenu ili oštećenu prtljagu. Prijave za izgubljenu prtljagu putnik upućuje prijevozniku ili hotelu. Kod zrakoplovnog prijevoza, za prtljagu je odgovorna isključivo zrakoplovna kompanija, i to na osnovi propisa koji vrijede u zračnom prometu. U slučaju gubitka prtljage putnik ispunjava obrazac PIR zrakoplovne kompanije koja je izvršila prijevoz te ga predaje predstavniku zrakoplovne kompanije, a jedan primjerak zadržava za sebe. Na osnovi ispunjenog obrasca, zrakoplovna kompanija mu isplaćuje odštetu po propisima koji vrijede u domaćem i međunarodnom putničkom zračnom prometu. U slučaju gubitka prtljage u hotelu, putnik zahtjev upućuje hotelu u kojem je prtljaga izgubljena. Preporučujemo uplatu police za osiguranje prtljage.

 

13. OSIGURANJE ZA SLUČAJ PLATNE NEMOGUĆNOSTI ILI STEČAJA ORGANIZATORA PUTOVANJA

U slučaju platne nemogućnosti ili stečaja organizatora putovanja, putnici zatečenu na putovanju trebaju na najbrži način kontaktirati osiguravatelja:

Hrvatska osiguravajuća kuća d.d.,

Ivana Lučića 2a,

10000 Zagreb,

tel: 01/539-2500,

fax: 01/539-2520,

te navesti adresu ili broj telefona gdje ih predstavnik osiguranja može kontaktirati. Ovaj dokument vrijedi kao potvrda o osiguranju za slučaj stečaja ili platne nemogućnosti organizatora putovanja. Broj police jamčevnog osiguranja: 1501-00000168

 

14. OSIGURANJE OD ODGOVORNOSTI

Sukladno zakonu o pružanju usluga u turizmu, Galileo ima kod osiguravajćeg društva Hrvatska osiguravajuća kuća d.d. sklopljen ugovor (broj: 13-0000006885 ) o osiguranju od odgovornosti za štetu koju prouzroči putniku neispunjenom, djelomičnom ispunjenom ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnosi na paket-aranžman. 

 

15. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Putnik osobne podatke daje dobrovoljno. Osobni podaci putnika potrebnu su u procesu realizacije ugovorenih aranžmana i koristit će se za daljnju komunikaciju. Galileo se obvezuje da osobne podatke putnika neće iznijeti iz zemlje osim u svrhu realizacije ugovorenih aranžmana. Iznimka od davanja osobnih podataka trećim osobama odnosi se na ugovaranje polica putnog osiguranja, odnosno ukoliko putnik zaključi policu osiguranja, tada će se njegovi podaci proslijediti osiguravajućem društvu. Osobni podaci putnika čuvat će se u bazi podataka, sukladno Odluci Uprave društva o načinu prikupljanja, obrade i čuvanja osobnih podataka. Putnik je suglasan da se njegovi osobni podaci mogu koristiti u svrhu marketinških akcija Galilea. 

 

16. INFORMACIJE

Obavijesti koje putnik usmeno dobije na prijavnome mjestu ne obavezuju organizatora u većoj mjeri nego što su to obavijesti i informacije navedene u samom programu putovanja. 

 

17. ZAVRŠNE ODREDBE

Ovi uvjeti i uputstva za putovanje isključuju sve dosadašnje uvjete i uputstva o putovanju. Opći uvjeti i uputstva o putovanju sastavni su dio ugovora koji putnik sklapa s Galileom. Stranke se obvezuju da će moguće sporne slučajeve riješiti sporazumno. Ukoliko to nije moguće u slučaju spora nadležan je sud u Varaždinu, a primjenjuje se hrvatsko pravo.

 

Račun za uplate na žiro-račun izdaje se isključivo u poslovnici putničke agencije Galileo Travel d.o.o. i jedino osobnim dolaskom u putničku agenciju.


GALILEO TRAVEL d.o.o., Antuna Mihanovića 8, 42000 Varaždin
Tel. 042/201-756
Fax. 042/201-828
ID: HR-AB-42-070090451

 

POKLON BON

Odlučili ste svojim najdražima, zaposlenicima ili poslovnim partnerima pokloniti nešto zaista posebno?

Darujte im ono o čemu sanjaju - putovanje koje će im ostati još dugo u sjećanju.


Galileo je pripremio poseban program darivanja. Na vama je samo odabrati poklon bon koji najviše odgovara vašim željama i potrebama, a korisnik će odabrati putovanje po svom izboru.


Galileo će se pobrinuti za sve ostalo – rezervirati i organizirati putovanje i pobrinuti se da Vaš poklon bon bude Vaša najbolja odluka!

 

Više informacija u našoj poslovnici ili e-mailom na info@galileo-varazdin.hr

 

 

KONTAKT

GALILEO TRAVEL D.O.O.
PUTNIČKA AGENCIJA
Antuna Mihanovića 8, 42000 Varaždin

Telefoni:

+385(42)201-756

+385(42)201-720

+385(42)201-721

Fax: +385(42)201-828


I.D.K.: HR-AB-42-070090451
MB: 02577526
OIB: 35112736430

SWIFT: ZABAHR2X
IBAN: HR1423600001102110529

Radno vrijeme:
PON - PET: 08.00 - 16.00
SUB: 08.00 - 12.00

E-MAIL KONTAKT:

info@galileo-varazdin.hr

 

Kristina Šeparović:

 

Danijela Jurinec:

 

Martin Gustinčić:

 

Saša Posavec

 

Goran Košćak

 

RAČUNOVODSTVO KONTAKT:

 

Ana Čumbrek

 

Jasmina Hrupački

 

NAČINI PLAĆANJA

Plaćanja aranžmana možete obaviti gotovinski, kreditnim i debitnim karticama u našoj poslovnici, kao i uplatama na naš žiro račun.

 

  • Rezervacije / kupovina u poslovnicama
    • Gotovina
    • kreditne kartice (American Express, Diners, Visa, MasterCard)
    • obročna otplata kreditnim karticama

 

  • Uplata putem interneta:

Ukoliko ste odabrali ovaj način plaćanja, nakon izvršene rezervacije uplatu možete izvršiti:

IBAN HR1423600001102110529

             MODEL HR02

             POZIV NA BROJ datum putovanja bez točke

 

Poziv na broj upišite datum putovanja. Ukoliko Vam je potreban R1 račun, molimo Vas da napomenete prije uplate te kontaktirate agenciju

 

  • Za dodatna pitanja o načinima plaćanja molimo Vas da nazovete 042/201-756 .

 

Ove web stranice koriste kolačiće u svrhu poboljšanja korisničkog iskustva, korištenja Facebook, Youtube, AccuWeather tehnologija i analitike posjećenosti. Potražite više informacija o kolačićima koje koriste naše stranice te Vašoj privatnosti ovdje: KOLAČIĆI I PRIVATNOST.
Kolačići i nevedene tehnologije neće se koristiti bez Vaše dozvole. Prihvaćanjem korištenja kolačića na ovim stranicama potvrđujete da ste upoznati s istima i da prihvaćate njihovo smještanje na Vaše računalo.

RAZUMIJEM I PRIHVAĆAM KORIŠTENJE KOLAČIĆA