KATEGORIJE

ARANŽMANI

PUTNIČKA
AGENCIJA
GALILEO TRAVEL
Dragi putnici,

uživajte i putujte s nama sigurno i odgovorno!
WTTC je u 2020. godini izradio Pečat sigurnih putovanja kako bi pomogao putnicima u identifikaciji destinacija i kompanija širom svijeta koje su usvojile globalne zdravstvene i higijenske standarde. S ponosom objavljujemo da je GALILEO TRAVEL jedna od njih. Putujmo sigurno i odgovorno!!!
  • Adresa: Antuna Mihanovića 8, HR-42000 Varaždin
  • e-mail: info@galileo-varazdin.hr

  • Tel: +385(42)201-756
  • Tel: +385(42)201-720
  • Tel: +385(42)201-721
  • Fax: +385(42)201-828
FlixBus OBAVIJEST

FlixBus OBAVIJEST


Važna promjena u odjeljku "Upravljanje rezervacijama" Poštovani putnici, Od 02. ožujka 2021., "Upravljanje rezervacijama" zahtijevat će broj rezervacije i telefonski broj ili e-adresu navedenu u trenutku kupnje. Korištenje imena putnika više neće biti moguće zbog propisa o zaštiti podataka. Pri rezervaciji putovanja ne zaboravite navesti barem telefonski broj kupca (s međunarodnim predbrojem) ili još bolje svoju  e-mail adresu. U slučaju da ne navedete nijedan od ovih podataka, kasnije promjene na toj rezervaciji neće biti moguće i FlixBus vam neće moći pravilno podržati bilo koji zahtjev ili prigovor. Zahvaljujemo na suradnji i razumijevanju.   Vaš Flix tim & Galileo Travel.   Poštovani putnici, Želimo vas obavijestiti kako FlixBus timovi svakodnevno i aktivno prate potražnju i epidemiološke mjere u regiji, ali i cijeloj Europi. Svi trendovi su silazni no mi se maksimalno trudimo održati mrežu aktivnom i u što manjoj mjeri rezati polaske ili ukidati linije. Nažalost s obzirom na iznimno nepredvidljive odluke i poteze država u koje prometujemo svakodnevno smo u riziku da bi se ulasci ili izlasci iz pojedinih država mogli zabraniti. Shodno tome postoji mogućnost otkazivanja određenih polazaka. Najbolje je provjeriti sve otvorene linije i polaske na našim web stranicama www.flixbus.hr Iz ovog vas razloga molimo Vas da prilikom svake kupnje  karta date što više podataka o sebi ili putniku. Po mogućnosti broj mobitela i email adresu. Ukoliko se radi o starijim osobama koje se lošij.....

Predmet: organizirana putovanja odgojno obrazovnih institucija u Hrvatskoj

Predmet: organizirana putovanja odgojno obrazovnih institucija u Hrvatskoj


Priopćenje za medije Zagreb, 20. travnja 2020. Ref: I155-2020-IRG   Predmet: organizirana putovanja odgojno obrazovnih institucija u Hrvatskoj Izvanredna situacija u svijetu i Hrvatskoj uzrokovana pandemijom bolesti COVID-19 onemogućila je redovno poslovanje turističkih agencija koje su uslijed donesenih mjera zabrana putovanja prisiljene odgoditi sve planirane i unaprijed plaćene aranžmane. Turističke agencije koje su uglavnom orijentirane, a neke od njih i specijalizirane isključivo za organizaciju školskih putovanja također su primorane odgoditi ranije ugovorena putovanja, a u skladu s uputom Ministarstva znanosti i obrazovanja. Zajedničkom uputom Ministarstva znanosti i obrazovanja te Ministarstva turizma koja je 7. travnja 2020. odaslana svim školama i visokim učilištima, oba Ministarstva podržavaju stav za odgodom organiziranih školskih putovanja za kasnija razdoblja, po prestanku trenutnih posebnih okolnosti i mjera i to bez potrebe za poništavanjem, odnosno ponavljanjem provedenih javnih poziva. Sugerira se turističkim agencijama da ponude školskim i visokoškolskim ustanovama nove termine za realizaciju putovanja dok se stvore uvjeti za to te spremnost realizacije putovanja i u nekim drugim, dosad neuobičajenim terminima. Prema informacijama koje smo dobili od strane turističkih agencija organizatora putovanja, pozdravljamo reakciju većine ravnatelje školskih ustanova koji su navedenu preporuku prihvatili i u suradnji s roditeljima i turističkim agencijama započeli dogovore oko novih termina putovanja. .....

BUDIMPEŠTA 1 dan

195 kn

23.10.2021.

BUDIMPEŠTA 1 dan


PROGRAM PUTOVANJA – JEDAN DAN AUTOBUSOM Polazak autobusa u 4.30 sati s parkirališta preko puta groblja u Varaždinu te u 5.00 sati s Autobusnog kolodvora Čakovec. Vožnja kroz Mađarsku do veličanstvene ”KRALJICE DUNAVA”. Ovdje ćete doživjeti jedinstvenu ljepotu kulturno povijesnih spomenika, koja će Vas zadiviti. Nakon dolaska u Budimpeštu slijedi odlazak do najviše točke Budimpešte – brda GELLERT sa spomenikom Slobode koji se vidi iz svih dijelova grada, i gdje se nalazi CITADELA, stara budimska utvrda s koje se pruža panoramski pogled na BUDIM, PEŠTU i DUNAV... Nakon spuštanja sa Gellertova brda odlazimo na panoramsku vožnju PEŠTOM. Na peštanskoj strani se nalazi najljepši neogotički dragulji – zgrada PARLAMENTA s oko 700 prozora, BAZILIKA SV. STJEPANA, TRG HEROJA, najveći trg u Budimpešti koji sagrađen u čast 1000 godina postojanja mađarske države s Milenijskim spomenikom i KIP ANĐELA GABRIJELA – AVENIJE ANDRASSY, najljepša gradska ulica s OPEROM – gradski park tj. Varosliget… Slobodno vrijeme za uživanje na glavnom trgu VÖRÖSMARTY, u mirisu predivnog KÜRTŐSKALÁCSA (zbog oblika ga zovu i „dimnjak kolač“, tradicionalno mađarsko pecivo, fino mekano i prhko). Svakako posjetite legendarnu slastičarnicu Gerbeaud, popijte kavu i uživajte u romantičnom ugođaju… Okupljanje grupe te odlazak prema BUDIMU na kojem se nalazi KRALJEVSKA PALAČA, CRKVA SV. MATIJAŠA I RIBARSKA TVRĐAVA s vjerojatno najljepšim pogledom na Budimpeštu i njene mostove, kojih ima čak 8, a najstariji, ali i najljepši je LANČANI MOST preko kojeg ćemo se i voziti.  Slobodno vrijeme za šetnju i posjet vidikovcu, kavu, kupovinu, osobne programe ili posjetite legendarnu slastičarnicu na Budim.....

Put među krošnjama i Maribor 1 dan

150 kn

06.11.2021.

Put među krošnjama i Maribor 1 dan


PROGRAM PUTOVANJA:   Polazak u 06:30 sati s autobusnog kolodvora Čakovec (potrebno min. 10 putnika) i u 07:00 sati sa parkirališta preko puta groblja u Varaždinu. Vožnja kroz Hrvatsku i Sloveniju , uz kraća zaustavljanja putem radi odmora, sve do Rogle, poznatog skijališta i izletišta u Sloveniji u kojem se nalazi ova poznata turistička atrakcija.  Put između krošanja nalazi se u srcu moćne pohorske šume, na vrhu Rogle, na nadmorskoj visini od 1517 metara. Put dužine od 1000 metara provest će vas kroz raznoliku šumu, gdje ćete naići na mnoga iznenađenja i uživati u pogledu na stotine godina staru pohorsku šumu… Nakon šetnje i uživanja u pogledu odlazak prema Mariboru, gradu koji je 2012. godine bio proglašen europskom prijestolnicom kulture. Po dolasku odlazak na individualnu šetnju gradom ili shopping. Preporučamo šetnju: Slomškov trg sa katedralom –  glavni gradski trg sa Gradskom vijećnicom – Dvorski trg na kojem se nalazi Mariborski dvorac i Pokrajinski muzej, Lenta u kojemu se mogu vidjeti ostaci velebnih gradskih zidina, ali i koji je poznat po proizvodnji najstarijeg vina na svijetu, s tradicijom starom preko 400 godina sa Starom Trtom, zgrada koja je pretvorena u muzej i u kušaonicu  vina. Slobodno vrijeme za individualne programe i shopping.  U posljepodnevnim satima povratak prema Varaždinu i Čakovcu. Očekivani dolazak je u večernjim satima.   CIJENA IZLETA PO OSOBI: 150,00 kn   Cijena izleta po osobi uključuje:  prijevoz turističkim autobusom (cd, radio);.....

SHOPPING U SEIERSBERG & KAVA U GRAZU 1 dan

140 kn

30.10.2021.
20.11.2021.

SHOPPING U SEIERSBERG & KAVA U GRAZU 1 dan


PROGRAM PUTOVANJA – JEDAN DAN AUTOBUSOM: Polazak autobusa u 6:30 sati s parkirališta preko puta groblja u Varaždinu, te u 7:00 sati sa Autobusnog kolodvora Čakovec (za polazak iz Čakovca potrebno je minimalno 15 prijavljenih putnika). Vožnja kroz Sloveniju i Austriju do Graza s kraćim usputnim zaustavljanjem radi odmora. Nakon dolaska slijedi slobodno vrijeme (4 sata) za shopping u Seiersbergu. Nastavak vožnje prema Grazu. Po dolasku u grad kraća šetnja s voditeljem putovanja uz najznačajnije znamenitosti grada. Slobodno vrijeme za individualne programe. Polazak iz Graza  u 18.00 sati. Dolazak u Hrvatsku u večernjim satima.      CIJENA IZLETA PO OSOBI: 140,00  Kn   Cijena izleta po osobi uključuje:  prijevoz turističkim autobusom (cd-radio, klima), voditelja putovanja tijekom putovanja na hrvatskom jeziku,  osiguranje odgovornosti organizatora izleta,  osiguranje od posljedica nesretnog slučaja u autobusu, troškove organizacije i realizacije aranžmana   Cijena izleta po osobi ne uključuje: ulaznice za objekte i muzeje koji se posjećuju, osobne troškove, paket putnog osiguranja te sve što nije navedeno pod „cijena izleta po osobi uključuje“.   Plaćanje:  Izlet mora biti plaćen u cijelosti (100 %) najkasnije 8 dana prije putovanja. Uplate se mogu izvršiti u agenciji gotovinom, kreditnim i debitnim karticama, virmanski ili internet bankarstvom .....

ČAROBNA LJEPOTA ISTARSKIH SLAPOVA PROŠETAJTE STAZOM SEDAM SLAPOVA i POSJETITE BUZET 1 dan

240 kn

06.11.2021.

ČAROBNA LJEPOTA ISTARSKIH SLAPOVA PROŠETAJTE STAZOM SEDAM SLAPOVA i POSJETITE BUZET 1 dan


PROGRAM PUTOVANJA :   Polazak u 5.30 sati sa Autobusnog kolodvora Čakovec (za polazak iz Čakovca potrebno minimalno 10 putnika) i u 06.00 sati sa parkirališta preko puta groblja Varaždin. Vožnja turističkim autobusom prema Istri do grada Buzeta. Po dolasku u Buzet krećemo u šetnju atraktivnom STAZOM SEDAM SLAPOVA dugom 13,5 kilometara. Prvi kilometar vodi nas uz rijeku Mirnu, a nakon toga šetnju nastavljamo uz kamenito korito rječice Drage. Tijekom slijedećeg kilometra očekuje nas uspon od 100 metara visinske razlike i prekrasnih 5 slapova. Šetnjom nastavljamo uz vodu i ispod impresivnih stijena. Proći ćemo i neke od zahtjevnijih dionica staze osiguranih užetom koje olakšava uspone. Proći ćemo i kraj napuštenih rudnika te nekoliko zaselaka. Kamene kuće koje ćemo vidjeti svjedoče o nekadašnjem životu Istrijana u skladu s prirodom. Nakon otprilike 8 kilometara stižemo u slikovito mjesto Kotli. Kotli su nekada bili gospodarski najjače selo na području Humštine sa mnoštvom mlinova. Danas su zaštićena ruralna sredina. Kroz mjesto protječe rijeka Mirna, pada u slapovima preko stijena dubeći u kamenu kotlaste udubine po kojima je mjesto i dobilo ime. Od mjesta Kotli nastavljamo dalje uz još dva prekrasna slapa i dalje prema Buzetu. U Buzetu slobodno vrijeme za ručak i osvježenje. Povratak u pravcu Varaždina u kasnim poslijepodnevnim satima te je planirani dolazak kućama u kasnim večernjim satima.   CIJENA IZLETA PO OSOBI: 240,00 kn   Cijena izleta po osobi uključuje prijevoz turističkim autobusom (cd-radio, klima) – .....

OPĆI UVJETI

OPĆI UVJETI PUTOVANJA ZA TURISTIČKE ARANŽMANE „GALILEA TRAVEL“ D.O.O.

 

1. PREDMET UGOVORA

Predmet ovog ugovora je uređenje međusobnih odnosa organizatora putovanja – putnička agencija Galileo Travel d.o.o. (u daljnjem tekstu Galileo) i putnika odnosno ugovaratelja putovanja u slučaju kad ugovaratelj putovanja sklapa ovaj ugovor u korist treće osobe kao putnika (u daljnjem tekstu putnik). Ovaj ugovor o putovanju  poziva se na program putovanja koji sadrži sve potrebne podatke. Ugovor se smatra obvezujućim nakon što su ga potpisali djelatnik agencije (djelatnik agencije Galileo) i putnik, te nakon što putnik u cijelosti uplati cijenu turističkog aranžmana ili dio cijene te nesporno osigura plaćanje preostalog iznosa do ugovorenog datuma. Ukoliko putnik nije u mogućnosti osobno potpisati ugovor, ugovor proizvodi pravne učinke tek kad  Galileo primi cijeli ugovoreni iznos cijene aranžmana ili ako je to izričito ugovoreno, dio ugovorene cijene i dokumentaciju kojom se nesporno osigurava uplata preostalog dijela cijene do ugovorenog datuma. Putnik se za putovanje može prijaviti u poslovnici Galilea osobno, telefonom, internetom ili nekim drugim načinom daljinske komunikacije. Prilikom sklapanja ugovora putnik je dužan dati osobne podatke i pravodobno dostaviti svu dokumentaciju potrebnu za organiziranje putovanja. Putnik jamči da je Galileu dao ispravne i važeće podatke potrebne za nesmetanu realizaciju putovanja, te prihvaća sve zakonske obveze koje proizlaze iz ovog ugovora i pozitivnih zakonskih propisa.

 

2. REZERVACIJE I PLAĆANJE

Prilikom prijave, za potvrdu rezervacije, putnik uplaćuje 30% cijene aranžmana (ukoliko u programu nije navedeno drugačije). Ostatak do ukupne cijene aranžmana uplaćuje se najkasnije 21 dan prije početka putovanja ili se osigurava dokumentacija za nespornu naplatu ukupne cijene do drugog ugovorenog roka plaćanja. Ukoliko putnik ne ispuni ovu obavezu, smatrat ćemo da je odustao od rezervacije bez mogućnosti isplate uplaćene akontacije. Za individualne rezervacije kao i za sve rezervacije „na upit“ (kada za pojedini aranžman u trenutku prijave putnika za određeno putovanja nema mjesta, ali ih je Galileo u mogućnosti osigurati dodatno) Galileo naplaćuje troškove rezervacije u iznosu od 100 kuna, osim u slučaju kada je do polaska na put preostalo manje od 21 dan kada se za troškove rezervacije „na upit“ uplaćuje iznos cijene aražmana prema uvjetima iz članka 8. ovog ugovora. Tako zatraženu rezervaciju Galileo se obvezuje obraditi u roku od 2 radna dana (subota se ne smatra radnim danom) i o učinjenom pismeno ili usmeno obavijestiti putnika. Ukoliko Galileo u navedenom roku ne obavijesti putnika o učinjenom ili nije u mogućnosti osigurati rezervaciju za zatraženi aranžman, uplaćeni troškovi rezervacije, bit će u cijelosti vraćeni putniku. Ukoliko putnik ne prihvati zatraženu, a od strane Galilea potvrđenu rezervaciju troškovi rezervacije se ne vraćaju. U slučaju prihvaćanja aranžmana od strane putnika, troškovi rezervacije uračuvanaju se u cijenu aranžmana. Za potvrdu rezervacija po „Last minute“ ponudama putnik je dužan odmah uplatiti iznos u cijelosti ili osigurati nespornu naplatu.

 

3. CIJENE

Cijene putovanja su objavljene u programu putovanja i vrijede od dana objavljivanja programa. Cijene navedene u Galileovim programima bazirane su na osnovi ugovora s našim partnerima (ne moraju odgovarati cijenama objavljenim na licu mjesta u destinaciji u kojoj putnik boravi te eventualna razlika u cijeni ne može biti predmet prigovora). Organizator putovanja može predvidjeti da putnik određene usluge koje će se koristiti u inozemstvu plaća na licu mjesta u valuti zemlje u kojoj se nalazi. Za usluge koje se plaćaju na licu mjesta putnik eventualni prigovor podnosi izravno izvršitelju usluge. Galileo može, najkasnije 20 dana prije početka putovanja, zahtijevati povećanje ugovorene cijene ako je nakon sklapanja ugovora došlo do promjene valutnih tečajeva ili do promjene u tarifama prijevoznika ili hotelijera i to isključivo u pismenom obliku. Putnik se obvezuje prihvatiti povećanje ugovorene cijene do 10%. Ukoliko dođe do povećanja ugovorene cijene u iznosu većem od 10% putnik ima pravo odustati od aranžmana, s tim da je to dužan pismenim putem javiti Galileu u roku od 2 radna dana od primljene obavijesti. U slučaju odustanka od aranžmana, putnik nema pravo na nakandu štete. Ako putnik svoj odustanak ne dostavi Galileu u pismenom obliku i u navedenom roku, smatra se da je suglasan s promjenom cijene.

 

4. KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA

Ponuđeni hoteli, apartmani ili drugi objekti u Galileovim programima opisani su prema službenoj kategorizaciji dotične zemlje u trenutnu izdavanja programa, te kao takvi ne mogu biti predmet prigovora. Ukazujemo da se lokalna kategorizacija u pojedinim zemljama bitno razlikuje. Smještaj, prehrana, udobnost i druge usluge pod nadzorom su mjesnih i državnih turističkih uprava, a standardi smještaja i usluga su različiti i nisu usporedivi. Galileo ne preuzima odgovornost za bilo koju usmenu ili pismenu informaciju koja nije u skladu s opisom usluga i objekata u Galileovim programima važećim za navedeno putovanje, a koja je dana bilo od strane Galileovih djelatnika ili neke treće osobe. Raspored smještaja u sobama ili apartmanima određuje recepcija u mjestu boravka. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu/apartman posebnih odlika, prihvatit će bilo koju službenu registriranu sobu/apartman za izdavanje u pojedinom objektu ili destinaciji opisanom u programu putovanja. Smještaj nije moguć prije 16 sati na dan početka korištenja usluge, a isti se mora napustiti do 10 sati na dan završetka korištenja usluge, ukoliko u programu putovanja nije drugačije navedeno. Za kasnije dolaske u smještajne objekte  (iza 20 sati) potrebno je prethodno, najmanje jedan dan prije polaska na put, o tome obavijestiti Galileo, ukoliko takav kasniji dolazak nije predviđen programom putovanja.

 

5. PUTNI DOKUMENTI, POŠTIVANJE PROPISA

Putnik koji se prijavljuje za putovanje u inozemstvo mora imati važeće putne dokumente. Putnik je dužan poštivati carinske, devizne i druge propise. Ukoliko putnik zbog nepoštivanja propisa ne može nastaviti putovanje, sam snosi sve troškove i posljedice koje zbog toga nastanu. Ukoliko putnik za vrijeme trajanja putovanja izgubi putne dokumente ili mu budu ukradeni, dužan je na vlastiti trošak osigurati nove. Putnik je dužan brinuti se da on osobno, njegovi dokumenti i prtljaga ispune uvjete predviđene viznim, graničkim, carinskim, zdravstvenim i drugim propisima, kako RH, tako i zemlje u koju se putuje, pridržavati se kućnog reda u ugostiteljskim i hotelskim objektima, te surađivati s predstavnikom organizatora putovanja i davateljima usluga u dobroj namjeri. U slučaju nepoštivanja navedenih obveza, putnik odgovara za načinjenu štetu, a Galileo otklanja svaku odgovornost za takvu štetu. U tom slučaju iznos štete putnik podmiruje kod vlasnika objekta (hotela, apartmana i sl.) na recepciji.. Preporučujemo svakom putniku da se  osobno informira na web stranici www.mvpei.hr i pogleda popis država visokog ili umjerenog rizika prema mišljenju MVPEI-a RH. Svim putnicim koji nisu državljani Hrvatske i nemaju hrvatske putne dokumente preporučamo da se prije uplate aranžmana osobno informiraju o zemlji u koju putuju i uvjetima koje je potrebno ispuniti za putovanje u tu zemlju imajući u vidu različitost propisa koji vrijede za državljane pojedinih zemlja. Galileo može uputiti putnika na izvor informacija ali niti na koji način ne preuzima odgovornost za posljedice koje bi uslijed nepoštivanja tih propisa mogle proisteći za samog putnika. Nevaljane putne isprave, odnosno neodobravanje vize koje ima za posljedicu odustajanje od putovanja, ni u kojem pogledu ne obavezuje Galileo te se primjenjuju uvjeti otkaza putovanja. Galileo otklanja svaku odgovornost za štetu koja bi proistekla iz nepoštivanja propisa pojedinih zemalja ili koje bi prouzročile nevaljale putne isprave.Odgovornost za prikupljanje valjane putne dokumente (vize, trazitne vize, zdravstvene potvrde,potvrde o cijepljenju, povratne karte ili bilo koje druge kombinacije) snosi putnik.

 

6. PUTNO OSIGURANJE

Sukladno Zakonu o pružanju usluga u turizmu, djelatnici agencije dužni  su putniku ponuditi „paket“ putnog osiguranja koji se sastoji od: dragovoljnog zdravstvenog osiguranja za vrijeme boravka u inozemstvu, osiguranje od posljedice nesretnog slučaja, osiguranje prtljage te osiguranje od otkaza putovanja. Potpisom ugovora putnik potvrđuje da mu je ponuđen paket putnih osiguranja. U slučaju da putnik zahtijeva navedena osiguranja, ona se mogu izravno ugovoriti kod jednog od osiguravatelja ili kod Galilea, pri čemu Galileo sudjeluje samo kao posrednik. Potpisivanjem ovog ugovora smatra se da su putnicima ponuđena i preporučena osiguranja navedena u prethodnom stavku.

 

7. OSIGURANJE OD RIZIKA OTKAZA PUTOVANJA

Ukoliko putnik prilikom prijave za putovanje predviđa da bi zbog određenih situacija morao otkazati putovanje, preporučujemo  uplatu police osiguranja od otkaza. Osiguranje od otkaza ne može se uplatiti naknadno nego samo kod prijave za putovanje. Osiguranje od otkaza vrijedi samo u sljedećim slučajevima, i to uz obaveznu pismenu potvrdu: vojni poziv, bolest, smrtni slučaj u užoj obitelji. Ukoliko putnik nema ugovoreno osiguranje od otkaza, a mora otkazati putovanje Galileo zadržava pravo isplate prema pravilima navedenim u članku 8. ovog ugovora.

Uplatom police osiguranja od otkaza putnik sva svoja potraživanja prenosi na osiguravajuće društvo čiju policu osiguranje od otkaza posjeduje, a Galileo se obvezuje putniku osigurati svu dokumentaciju potrebnu za ostvarivanje potraživanja putnika prema osiguravajućem društvu, a koja se odnosi na aranžman. Svi uvjeti otkaza navedeni su u polici osiguranja te svakom putniku preporučujemo da ih osobno pročita.

 

8. OTKAZIVANJE PUTOVANJA OD STRANE PUTNIKA

Ukoliko putnik otkaže uplaćeni aranžman, Galileo kao organizator putovanja, od ukupne cijene aranžmana zadržava (ako u programu nije navedeno drugačije):

•             do 30 dana prije polaska 10% cijene aranžmana, a najmanje 200 kn

•             29-22 dana prije polaska 30% cijene aranžmana

•             21-15 dana prije polaska 40% cijene aranžmana

•             14-8 dana prije polaska 80% cijene aranžmana

•             7-0 dana prije polaska i nakon polaska 100% cijene aranžmana

Navedeni troškovi primjenjuju se i na promjene datuma polaska ili smještajnog objekta kao i na sve druge bitne promjene. Galileo zaračunava stvarne troškove zamjene ako putnik – nositelj ugovora otkaže putovanje, a nađe drugog korisnika iste rezervacije koji zadovoljava sve uvjete za korištenje navedenog aranžmana. Ukoliko 21 dan prije polaska na put putnik nije uplatio ostatak iznosa ili osigurao neospornu naplatu aranžmana, Galileo smatra da je putnik odustao od rezervacije, bez mogućnosti isplate uplaćene akontacije za putovanje.

 

9. OTKAZIVANJE PUTOVANJA OD STRANE GALILEA ILI PROMJENA PROGRAMA PUTOVANJA

Ako Galileo prije početka putovanja značajnije izmijeni program, smještaj ili cijenu dužan je bez odgode o tome obavijestiti putnika u pisanom obliku. Putnik može u roku od 2 radna dana od primitka obavijestiti Galileo prihvatiti izmijenjeni program ili ga odbiti. U slučaju odbitka ili oglušivanja na ponudu, Galileo se obvezuje u roku od 7 radnih dana vratiti putniku uplaćeni dio cijene. U slučaju prihvata, zamjenski  aranžman koji mu je Galileo ponudio smatra se novim ugovorom o putovanju, s tim da se putnik odriče svih potraživanja prema Galileu s bilo kojeg pravnog osnova koji bi proizlazio iz prvotnog ugovora. Ako Galileo nakon početka putovanja nije pružio veći dio ugovorenih usluga ili ako ocijeni da neće biti u stanju osigurati ispunjenje većeg dijela ugovorenih usluga, Galileo može na svoj teret, a uz suglasnost putnika izvršiti izmjene programa za nastavak putovanja te po potrebi obeštetiti putnika za razliku u cijenu između ugovorenih i stvarno pruženih usluga. Uz pismeni pristanak putnika Galileo može neizvršeni  dio usluge zamijeniti nekom drugom uslugom, pri čemu se putnik odriče prava na potraživanja od Galilea za tako međusobno ugovoreni i izmijenjeni dio putovanja u odnosu na sklopljeni ugovor o putovanju. Ako Galileo nije mogao na odgovarajući način izmijeniti  program putovanja ili ako putnik iz opravdanih razloga ne prihvati izmjene, Galileo će mu na svoj trošak omogućiti povratak do mjesta polaska ili nekog drugog mjesta, ako je putnik s time suglasan, te mu nadoknaditi eventualnu štetu koju je pritom pretrpio. Šteta se isplaćuje u visini dijela prigovora putnika. Galileo će prigovor rješavati na način naveden u točki 10. ovog ugovora. Najveći iznos štete može biti iznos cijene ugovorenog aranžmana. Galileo je ovlašten jednostranom izjavom potpuno ili djelomično raskinuti ugovor, bez obveze naknade štete putniku, ako nastupe vanjske izvanredne i nepredvidive okolnosti koje se nisu mogle spriječiti, izbjeći ili otkloniti, a koje bi da su postojale u vrijeme sklapanja ugovora o organiziranju putovanja bile opravdan razlog za Galileo, da ne sklopi ugovor. U tom slučaju putnik ima pravo na isplatu uplaćenog iznosa u cijelosti odnosno razlike u cijeni između ugovorenih i pruženih usluga. Galileo zadržava pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana prije početka putovanja, ukoliko je putovanje otkazao organizator putovanja za kojeg je Galileo bio posrednik u prodaji navedenog aranžmana ili ukoliko se za određeno putovanje nije prijavio najmanji broj putnika potreban za realizaciju aranžmana naveden na svakom pojedinačnom programu putovanja ili iz nekog drugog valjanog razloga. Galileo zadržava pravo promjene dana ili sata putovanja zbog promjene reda letenja ili zbog nastupanja nepredviđenih okolnosti, pravo promjene smjera putovanja ukoliko se promijene uvjeti za putovanje (promijenjen red letenja, sigurnosna situacija u određenoj zemlji, elementarne nepogode ili druge situacije na koje Galileo ne može utjecati) i to bez naknade štete, a prema važećim propisima u domaćem i međunarodnom prometu. Galileo ne preuzima odgovornost za promjene zbog nepredviđenih okolnosti i više sile u toku putovanja. U tom slučaju može osigurati usluge s obzirom na datu situaciju. Galileo ne odgovara za eventualne pogreške u tisku programa u sklopu brošura / kataloga kao i za pogrešne unose podataka od strane operatera na Galileovim web-stranicama.

 

10. RJEŠAVANJE PRIGOVORA

Putnik ima pravo prigovora zbog neispunjene ugovorene usluge. Putnik je dužan uložiti pismeni prigovor Galileu, i to u roku od 8 dana od dana završetka putovanja. Prigovor uloženi nakon proteka roka od 8 dana neće se uzeti u razmatranje. Naglašavamo da je u interesu putnika da nastupa u dobroj namjeri i iskaže volju za rješavanjem prigovora u tijeku putovanja te svoj pismeni prigovor uputi davatelju usluge na licu mjesta (recepciji, prijevozniku, ugostitelju ili putničkoj agenciji u odredištu) te od davatelja usluga zatraži pismenu potvrdu da je zaprimio prigovor. Svaki putnik – nositelj ugovora prigovor podnosi zasebno. Galileo neće uzeti u razmatranje grupne prigovore.Galileo je dužan donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora i to na način na koji je prigovor zaprimljen (e-mailom, poštom ili osobnom dostavom na koju će biti  odgovoreno pismenom pošiljkom s povratnicom). Ako je potrebno radi prikupljanja informacija i provjere navoda iz prigovora, Galileo može odgoditi rok donošenja rješenja za još 14 dana, a o čemu je dužan, u pismenom obliku, obavijestiti putnika podnositelja prigovora. Galileo će rješavati samo one prigovore za koje putnik dostavi dokaz da je uputio pismeni prigovor davatelju usluge na licu mjesta i da se uzrok nije mogao otkloniti na licu mjesta. Ukoliko je zbog krivnje Galilea došlo do neispunjavanja programa ili dijela usluga, putnik ima pravo na naknadu u visine stvarne vrijednosti neiskorištenih usluga i ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. U slučaju sklapanja ugovora po „Last minute ponudi“, putnik nema pravo prigovora na kvalitetu smještaja. Dok Galileo ne donese rješenje, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacija u medije.

 

11. ZDRAVSTVENI PROPISI

Putnik je dužan obavijestiti Galileo o svim činjenicama u pogledu svog zdravlja, navika i sl., a koje bi mogle ugroziti odvijanje putovanja (ako iz zdravstvenih i drugih razloga traži određenu vrstu hrane, boluje od kronične bolesti, alergija i sl). U nekim programima navedena su posebna pravila za putovanje koje obuhvaćaju obavezno cijepljenje. Putnik je dužan obaviti obavezno cijepljenje kao i posjedovati potvrde i dokumente o tome. Preporučujemo uplatu police za zdravstveno osiguranje.

 

12. PRTLJAGA

Prijevoz prtljage do određene težine, koju određuje prijevoznik, je besplatan. Kod zrakoplovnog prijevoza, višak prtljage doplaćuje sam putnik prema važećim pravilima i cijenama prijevoznika. Djeca do 2. godine nemaju pravo na besplatan prijevoz prtljage. Galileo ne preuzima odgovornost za izgubljenu ili oštećenu prtljagu. Prijave za izgubljenu prtljagu putnik upućuje prijevozniku ili hotelu. Kod zrakoplovnog prijevoza, za prtljagu je odgovorna isključivo zrakoplovna kompanija, i to na osnovi propisa koji vrijede u zračnom prometu. U slučaju gubitka prtljage putnik ispunjava obrazac PIR zrakoplovne kompanije koja je izvršila prijevoz te ga predaje predstavniku zrakoplovne kompanije, a jedan primjerak zadržava za sebe. Na osnovi ispunjenog obrasca, zrakoplovna kompanija mu isplaćuje  odštetu po propisima koji vrijede u domaćem i međunarodnom putničkom zračnom prometu. U slučaju gubitka prtljage u hotelu, putnik zahtjev upućuje hotelu u kojem je prtljaga izgubljena. Preporučujemo uplatu police za osiguranje prtljage.

 

13. TURISTIČKI PRATITELJ

Licencirani turistički pratitelji ne smiju pričati u muzejima i lokalitetima, nacionalnim parkovima i gradovima. Za sve muzeje, objekte od interesa i razglede gradova postoji mogućnost doplate za lokalne turističke vodiče ili kustose. Takva usluga mora se naručiti unaprijed i dodatno platiti (osim u slučajevima kada je to već uključeno u paket aranžman-izlet).

 

14. NAČIN PLAĆANJA IZLETA-ARANŽMANA I IZDAVANJE RAČUNA

Putnik može uplatiti izlet – aranžman u poslovnici putničke agencije ili na žiro-račun putem opće uplatnice ili Internet bankarstva.  Račun za uplate na žiro-račun izdaje se isključivo u poslovnici putničke agencije Galileo Travel d.o.o.

 

15. OSIGURANJE ZA SLUČAJ PLATNE NEMOGUĆNOSTI ILI STEČAJA ORGANIZATORA PUTOVANJA

U slučaju platne nemogućnosti ili stečaja organizatora putovanja, putnici zatečeni na putovanju trebaju na najbrži način kontaktirati osiguravatelja: CROATIA osiguranje d.d., Vatroslava Jagića 33, 10 000 Zagreb, OIB: 26187994862 Tel: 072 00 1884, Fax +385 1 6332 020, e-mail: info@crosig.hr te navesti adresu ili broj telefona gdje ih predstavnik osiguranja može kontaktirati. Ovaj dokument vrijedi kao potvrda o osiguranju za slučaj stečaja ili platne nemogućnosti organizatora putovanja. Broj police jamčevnog osiguranja: 381090000049

 

16. OSIGURANJE OD ODGOVORNOSTI

Sukladno zakonu o pružanju usluga u turizmu, Galileo ima kod osiguravajćeg društva CROATIA osiguranje d.d. sklopljen ugovor (broj: 228090059328) o osiguranju od odgovornosti za štetu koju prouzroči putniku neispunjenom, djelomičnom ispunjenom ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnosi na paket-aranžman.

 

17. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Putnik osobne podatke daje dobrovoljno. Osobni podaci putnika potrebnu su u procesu realizacije ugovorenih aranžmana i koristit će se za daljnju komunikaciju. Galileo se obvezuje da osobne podatke putnika neće iznijeti iz zemlje osim u svrhu realizacije ugovorenih aranžmana. Iznimka od davanja osobnih podataka trećim osobama odnosi se na ugovaranje polica putnog osiguranja, odnosno ukoliko putnik zaključi policu osiguranja, tada će se njegovi podaci proslijediti osiguravajućem društvu. Osobni podaci putnika čuvat će se u bazi podataka, sukladno Odluci Uprave društva o načinu prikupljanja, obrade i čuvanja osobnih podataka. Putnik je suglasan da se njegovi osobni podaci mogu koristiti u svrhu marketinških akcija Galilea.

 

18. INFORMACIJE

Obavijesti koje putnik usmeno dobije na prijavnome mjestu ne obavezuju organizatora u većoj mjeri nego što su to obavijesti i informacije navedene u samom programu putovanja.

 

19. ZAVRŠNE ODREDBE

Ovi uvjeti i uputstva za putovanje isključuju sve dosadašnje uvjete i uputstva o putovanju. Opći uvjeti i uputstva o putovanju sastavni su dio ugovora koji putnik sklapa s Galileom. Stranke se obvezuju da će moguće sporne slučajeve riješiti sporazumno. Ukoliko to nije moguće u slučaju spora nadležan je sud u Varaždinu, a primjenjuje se hrvatsko pravo.

 

GALILEO Travel d.o.o., putnička agencija  MB: 02577526 OIB: 35112736430

IDK: HR-AB-42-070090451

 

Poslovnica: Antuna Mihanovića 8, 42 000 Varaždin, Hrvatska

Sjedište: Varaždinska ulica, odvojak II br 2, Jalkovec, 42 000 Varaždin    

 

tel. +385 (42) 201 756, 201 720, 201 721

fax. 385 (42) 201 828  

e-mail: info@galileo-varazdin.hr

www.galileo-varazdin.hr

 

POKLON BON

Odlučili ste svojim najdražima, zaposlenicima ili poslovnim partnerima pokloniti nešto zaista posebno?

Darujte im ono o čemu sanjaju - putovanje koje će im ostati još dugo u sjećanju.


Galileo je pripremio poseban program darivanja. Na vama je samo odabrati poklon bon koji najviše odgovara vašim željama i potrebama, a korisnik će odabrati putovanje po svom izboru.


Galileo će se pobrinuti za sve ostalo – rezervirati i organizirati putovanje i pobrinuti se da Vaš poklon bon bude Vaša najbolja odluka!

 

Više informacija u našoj poslovnici ili e-mailom na info@galileo-varazdin.hr

 

 

KONTAKT

GALILEO TRAVEL D.O.O.
PUTNIČKA AGENCIJA
Poslovnica: Antuna Mihanovića 8, 42000 Varaždin

Sjedište: Varaždinska ulica, odvojak II, broj  2, Jalkovec, 42000 Varaždin

Telefoni:

+385(42)201-756

+385(42)201-720

+385(42)201-721

Fax: +385(42)201-828


I.D.K.: HR-AB-42-070090451
MB: 02577526
OIB: 35112736430

SWIFT: ZABAHR2X
IBAN: HR1423600001102110529

Radno vrijeme:
PON - PET: 08.00 - 16.00



E-MAIL KONTAKT:

info@galileo-varazdin.hr

 

Goran Košćak

 

Danijela Jurinec:

 

Martin Gustinčić:

 

 

RAČUNOVODSTVO KONTAKT:

 

Ana Čumbrek

 

Jasmina Hrupački

 

NAČINI PLAĆANJA

Plaćanja aranžmana možete obaviti gotovinski, kreditnim i debitnim karticama u našoj poslovnici, kao i uplatama na naš žiro račun.

 

  • Rezervacije / kupovina u poslovnicama
    • Gotovina
    • kreditne kartice (American Express, Diners, Visa, MasterCard)
    • obročna otplata kreditnim karticama

 

  • Uplata putem interneta:

Ukoliko ste odabrali ovaj način plaćanja, nakon izvršene rezervacije uplatu možete izvršiti:

IBAN HR1423600001102110529

             MODEL HR02

             POZIV NA BROJ datum putovanja bez točke

 

Poziv na broj upišite datum putovanja. Ukoliko Vam je potreban R1 račun, molimo Vas da napomenete prije uplate te kontaktirate agenciju

 

  • Za dodatna pitanja o načinima plaćanja molimo Vas da nazovete 042/201-756 .

 

Ove web stranice koriste kolačiće u svrhu omogućavanja pune funkcionalnosti, poboljšanja korisničkog iskustva, korištenja Facebook, Youtube, AccuWeather tehnologija i analitike posjećenosti. Potražite više informacija o kolačićima koje koriste naše stranice te Vašoj privatnosti ovdje: KOLAČIĆI I PRIVATNOST.
Kolačići i nevedene tehnologije neće se koristiti bez Vaše dozvole. Međutim na Vaše se računalo, neovisno o Vašoj suglasnosti, mogu smjestiti nužni kolačići koje postavlja poslužitelj ovih web stranica u svrhu povećanja sigurnosti i brzine učitavanja stranica, a koji ne kompromitiraju Vašu privatnost i na čije postavljanje mi nemamo utjecaja. Prihvaćanjem korištenja kolačića na ovim stranicama potvrđujete da ste upoznati s istima i da prihvaćate njihovo smještanje na Vaše računalo.

RAZUMIJEM I PRIHVAĆAM KORIŠTENJE KOLAČIĆA